Специалност „Икономика и маркетинг на туризма”

Основно звено: Център по икономически и управленски науки
Образователно-квалификационна степен: Бакалавър
Професионална квалификация: Икономист
Форма на обучение: редовно, задочно
Срок на обучение: 4 години

 

Профил на специалността:
В бакалавърската програма по специалността „Икономика и маркетинг на туризма” обучението е организирано на модулен принцип. Първият модул се състои от учебни курсове, които осигуряват фундаменталната и широкопрофилна икономическа подготовка. Вторият модул осигурява придобиване на комплексни знания и умения за постигане на икономическите цели на туристическите фирми чрез прилагане на ефективни маркетингови подходи за използване на благоприятните географски, климатични, културно-исторически и други туристически ресурси на страната. Акцентира се върху най-новите тенденции в управлението и маркетинга на туристическите фирми и дестинации, алтернативните видове туризъм, управлението на качеството и устойчивото развитие на туризма. Третият модул включва избираеми учебни курсове, които дават възможност на студентите да изграждат допълнителни компетенции в зависимост от своите интереси.  

 

Практики и стажове:
Провежда се специализираща практика, която е елемент от учебния план по специалността. Студентите имат възможност и за практика в чужбина по програма Еразъм. 

 

Международна мобилност:
По европейската програма Eразъм за студентите са осигурени стипендии за обучение в университет-партньор на БСУ във Великобритания, Германия, Испания, Португалия, Унгария, Чехия, Полша.  По програмата се реализират и международни проекти с участието на студенти.

 

Професионална реализация:
Завършилите бакалавърската програма по специалност „Икономика и маркетинг на туризма” ще имат нужните знания и ще могат да организират и участват в маркетинговата, производствена, инвестиционна и посредническа дейност на фирмите от отрасъл „Туризъм”, да работят в туристически информационни центрове, в администрацията на туристически дестинации, както и да организират и развиват и собствен туристически бизнес - турагенти и туроператори, семейни хотели, къщи за гости и др.

 

Прием:
Приемът в бакалавърската програма по специалност „Икономика и маркетинг на туризма” е с оценки от държавни зрелостни изпити (матури) или чрез приемни изпити.

 

 Учебен план и учебни програми

  • https://ppm-asesmen.com/event/
  • https://mylm.lifemedia.id/banner/
  • https://assessment.kadellabs.com/kadellabs/
  • https://simawa.uai.ac.id
  • https://sikoba.koni-kotabandung.or.id/css/konibandung/
  • https://smartgov.bulelengkab.go.id/smartgov/
  • https://dashboard.dss.unismuh.ac.id/storage/assets/
  • https://e-journal.sttii-samarinda.ac.id/journal/
  • Scatter Hitam
  • https://danielhowardwriting.com/
  • https://intranet.sinarmasmsiglife.co.id/e-hrd/mahjong/
  • https://online.rsbaptiskdr.id/js/rsbaptiskdr/
  • https://satoglobalsolutions.com/
  • https://siakad.alqolam.ac.id/fonts/sgacor/
  • situs gacor
  • https://ibs.rshs.or.id/ibs-rs/
  • https://dewanarsitek.id/dewan/
  • Mahjong Ways 3
  • https://online.rsbaptiskdr.id/css/public/
  • http://siakad.stikesmuhbojonegoro.ac.id/img/scatter-hitam/
  • Slot Gacor Hari Ini
  • slotplus777
  • https://suburbannewsletter.com/
  • https://pastiwin777.uk/
  • Mbokslot
  • https://prosiding.stis.ac.id/seminar/
  • https://e-journal.sttii-samarinda.ac.id/journal/
  • https://pastiwin777.cfd/
  • https://rsjdahm.id/SImarsa/
  • https://heylink.me/Mbokslot.com/
  • https://stieus.ac.id/stieus/
  • https://bahanajar.schoolmedia.id/storage/bahanajar/