Магистърска програма „Маркетинг”
Образователно-квалификационна степен: Магистър
Професионална квалификация: Магистър по икономика
Форма на обучение: задочно, дистанционно
Профил на специалността:
Магистърската програма „Маркетинг“ предлага задълбочено и актуално обучение, съчетаващо стратегическо мислене, творчество, аналитични умения и маркетингови инструменти. Програмата е насочена в няколко ключови направления: специализация в области като дигитален маркетинг и маркетингови изследвания, както и овладяване на съвременни управленски подходи. Завършилите магистърска програма „Маркетинг“ притежават подготовка за широк спектър от кариери в областта на маркетинга, управлението и консултирането: маркетинг мениджър, бранд мениджър, акаунт мениджър, търговски мениджър, мениджър продажби, маркетингов изследовател, анализатор на данни, бизнес и маркетингов консултант.
Обучение:
За завършили специалности от професионалните направления 3.7. Администрация и управление, 3.8. Икономика и 3.9. Туризъм обучението е 2 семестъра (една година) и завършва с дипломна работа. За кандидатите, завършили специалности от други професионални направления, е предвидена възможност за включване в програмата с подготвителен модул дисциплини.
Прием:
Приемът в магистърската програма по специалност „Маркетинг” е по документи - с диплома за завършено висше образование с бакалавърска или с магистърска степен.