Научен семинар в ЦИТН - 30 март
Център по информатика и технически науки организира
Н А У Ч Е Н С Е М И Н А Р
на тема:
Маркетингови стратегии при софтуер с отворен код
на 30 март 2009 г. /понеделник/ от 14.00 часа в зала 207
На семинара ще се дискутират особеностите на софтуерната разработка като икономически бранш и софтуера като пазарен продукт, като с повишено внимание ще се разглежда софтуер с отворен код и различните видове свободни лицензи.
Темата е актуална и е ориентирана към преподаватели и студенти от специалности: бизнес администрация, публична администрация, финанси, маркетинг, счетоводство и контрол, информатика и компютърни системи и технологии.
Поканени са всички интересуващи се студенти и преподаватели.
Декан на ЦИТН: Проф.д-р Д. Юдов