Приключи конкурсът на Дарс Ауто с награден фонд една семестриална такса
Заключителният етап на конкурса „Защо Мицубиши”, организиран от ДАРС АУТО, завърши с парична награда за победителката Тодорка Аладжова, студентка от 3 курс, специалност „Връзки с обществеността”. Стартът на конкурса за маркетинг и PR стратегия за студенти на БСУ беше даден в началото на февруари и протече на няколко етапа. Явиха се над 10 кандидати от специалностите Връзки с обществеността и Маркетинг. Съгласно регламента участниците представиха мултимедийна презентация по зададената тема и бяха оценени от жури. Като безспорен победител се наложи 23-годишната Тодорка Аладжова със своя проект „Мицубиши помага”.
„Зарадвах се повече на вашата награда, отколкото на тази на Българското дружество по връзки с обществеността. Там всичко минава за една вечер, а вие, като представители на частния бизнес, давате пример и на други фирми да стимулират развитието на млади специалисти”, сподели победителката в конкурса. Наградата, която е в размер на една семестриална такса, беше връчена от г-н Димитър Събков, управител на ДАРС АУТО – оторизиран дилър и сервиз на японската автомобилна компания за Бургас, Ямбол и Сливен. На церемонията присъства и ректорът на БСУ проф.д-р Петко Чобанов. „Спечелих тази и предишната си награда единствено благодарение на подготовката си в университета” – сподели Тодорка Аладжова в разговор с проф. Чобанов.
Талантливата студентка е получила покана за летния си стаж като PR в агенция „М3 Communications” лично от нейния управител Максим Бехар. След „Защо Мицубиши?” обаче тя предпочете да стажува в ДАРС АУТО.
Тодорка Аладжова е родена в Пловдив, живее от девет години в Бургас, омъжена. Работи и учи паралелно. Владее английски и испански език, плува, свири на пиано и флейта. Прекарва много време в интернет, като е абонирана дори за онлайн новинарски емисии. Автомобилите са й слабост. Съвсем скоро спечели наградата на Българското дружество по връзки с обществеността (БДВО) със свой проект за представяне на Mercedes-Benz S-class.