Студентската PR - агенция на БСУ е сред най-добрите агенции за 2011 в България
Студентската PR - агенция към Бургаския свободен университет грабна трето място в официалната категория „Социално отговорна PR -кампания на организация от нестопанския сектор” в PR Priz 2011, най-старият PR конкурс в България. Награждаването се състоя на 19 май 2011 в хотел „Метрополитен” в София в присъствието на PR общността на България.
Студентската агенция изпревари водещи национални PR - агенции с информационната кампания „Мълчанието (не) говори”. Основната цел на кампанията е да информира жените за негативните ефекти от несподелянето на преживяно насилие и за възможностите за получаване на адекватна професионална подкрепа и закрила.
Студентската PR - агенция за първи път участва в официалните категории. Тя е и единствената бургаска агенция, която изобщо е печелила награда в престижния пиар конкурс.
„Ние съществуваме от пет години и реализираме разнообразни проекти. Решихме, че е време да проверим дали се движим в правилна посока. Трябваше ни професионално мнение и то не закъсня. Това трето място потвърди нещо, което знаехме. Ние имаме амбицията и потенциала да работим професионално,” каза Калина Тончева, управител на агенцията.
В PR Priz 2011 журито допусна и три проекта на студенти от БСУ в категорията „PR на студентски проект”. Два от тях спечелиха награди. Четвъртокурсниците Калина Пенчева и Динко Генов спечелиха сертификат за първо място и специална награда от Mtel с проекта си „Сигурна морска връзка”. Стоян Стоянов - магистър по „Връзки с обществеността” грабна специалната награда на Сол Луна Бей с проекта си „Созопол – християнската люлка на Черноморието”. Това не са първите награди в студентската категория. Тодорка Аладжова, настоящият пиар на „Летище – Бургас”, спечели първо място с кампания за автомобилния гигант Мерцедес през 2009 година.
„Тези награди са безпристрастна оценка на водещи практици в сферата на PR -а за обучението п PR в БСУ”, сподели ас. Милен Филипов, преподавател по връзки с обществеността. То е изцяло съобразено с изискванията на Националната агенция по оценяване и акредитация, както и с препоръките на Българската конфедерация по връзки с обществеността и на Международната асоциация по PR”, допълни той.