Творческо задание за разработване на слоган и графична марка (лого) на ЦИУН
По случай 20-годишнината на БСУ и ЦИУН обявяваме конкурс за създаване на слоган и графична марка (лого) на ЦИУН.
Условия за участие:
1. Участници могат да бъдат студенти в ЦИУН, редовна или задочна форма на обучение. Един участник може да подава до две предложения за слоган и лого или само за слоган или само за лого.
2. Предложенията се изпращат на имейл louizov@abv.bg до 18 май 2011 г.
3. Победителят в конкурса ще бъде обявен и награден на вечерта на икономиста, която ще се проведе през месец май.
5. Жури на конкурса са:
Проф. д-р Петко Чобанов- председател
Доц. д-р Лина Анастасова
Гл.ас. Ирена Кунева
Гл.ас. Атанас Луизов
Представител на рекламна агенция
Цел: Графичната марка (лого) и слоганът на ЦИУН да бъдат нови отличителни елементи, които да бъдат използвани в комуникацията на Центъра с различни аудитории.
Детайли/основно послание:
ЦИУН обучава студенти в четири специалности: финанси, счетоводство и контрол, маркетинг и бизнес администрация. Мисията на Центъра е да подготвя компетентни специалисти чрез предлагане на висококачествено бизнес обучение. Основни приоритети в образователната дейност на ЦИУН са: високи стандарти на обучение, съобразени с изискванията на европейските образователни институции, ориентиране на обучението към потребностите практиката, изграждане на климат на сътрудничество със студентите.
За основа при създаването на слоган и графична марка на ЦИУН може да използвате тези на БСУ:
„Новата идея в образованието”
Изисквания към слогана:
Да е уникален и отличителен.
Да съдържа идеите за образование, развитие, успех, бизнес, студенти.
Да изразява мисията и приоритетите на БСУ и ЦИУН.
Да е звучен за произнасяне.
Да е лесен за запомняне.
Да се превежда на английски език без семантични загуби.
Изисквания към графичната марка (лого):
Да е уникална и отличителна.
Да внушава идеите за образование, развитие, успех, бизнес.
Да изразява мисията и приоритетите на БСУ и ЦИУН.
Да съдържа абревиатурата ЦИУН/FBS (Faculty of Business Studies).
Да е запомняща се.
Да е лесна за четливо репродуциране.
Да е приспособима към различни рекламни материали.
Аудитория: настоящи, завършили и бъдещи студенти, работодатели, образователни и обучителни институции у нас и в чужбина, общински и държавни институции, широка публика.
Къде ще се използва: печатни рекламни материали (листовки, брошури, каталози), рекламни сувенири, уеб сайт на БСУ, Интернет страници
Формат:
1. Предложенията за слоган да бъдат изпратени на файл във формат .doc.
2. Предложенията за графична марка (лого) могат да бъдат в следните формати: JPEG, TIFF, GIF.
3. Цветова схема: CMYK.
4. Проект на логото в размер 1:1.
Срок: 18 май 2011 г.